תקנון האתר
1 - כללי
אתר האינטרנט כמל מאונטין (להלן: "האתר") משמש כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים במבצע.
הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידך באתר ועל כל רכישה שתתבצע על ידך באמצעות האתר, ויהוו את הבסיס המשפטי לכל דיון בינך לבין כאמל מאונטין. עקב כך, הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון.
גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים ו/או שירותים המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג לפי התקנון. לכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
אין להעתיק , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם האתר.
בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.
כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש ולא ישמשו בפרשנות התקנון.

תקנון מבצעים והנחות (טלח)
1. המבצע תקף בין התאריכים שרשומים על כל מוצר שיש בו תאריך סיום עד תוקפו.
2. המבצע תקף להזמנה באתר בלבד
3. המבצע תקף להזמנה במשלוח או באיסוף מהסניף.
4. לא כולל כפל מבצעים
5. לא ינתן החזר כספי על החלפת מוצר במוצר במבצע
6. אנו רשאים לבטל כל הזמנה שבמבצע אשר נגמר המלאי ממנו.
7. 5% הנחה בקניה הבאה ינתן על כל מוצרי החנות, למעט מבצעים מיוחדים, ולמעט כפל מבצעים.
8. לטיעים יתחלף מוצר דגם שהוזמן לדגם יותר חדש ועדכני מהמפעל וישלח ללקוח לפי המעודכן ביותר, יתכן סטיה קלה בנראות או בבד המוצר וטיבו לטובת הלקוח.
9.החזרה של פריטים במבצע (SALE) ניתן לבצע תוך 30 ימי עסקים ממועד קבלתם, באריזתם המקורית בניכוי דמי המשלוח.
 
 
2  - הזמנת מוצרים וקבלתם והתחייבות הלקוח
כאמל מאונטין מציעה למכירה מגוון רחב של מוצרים. לעיתים יתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר בתקנון מבצעים. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק, העסק יאפשר ביטול והשבת הכסף ששילם הצרכן לפי חוק הגנת הצרכן בקיזוז דמי משלוח.
 על-מנת שנוכל למלא את בקשתך לרכישת מוצר, חשוב שהמוצרים שהזמנת יימצאו במלאי של יצרני ו/או יבואני המוצרים. למרות שאנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים המוצגים באתר יימצאו במלאי, הרי שלעיתים מוצרים שמוצגים באתר אזלו מהמלאי. אם המוצרים חסרים, נתקשר איתך לידיעתך ולטיפול המתאים שתרצה. במקרה כזה, שומרת לעצמה הנהלת האתר את הזכות להגיש לך, במידה שישנה כזאת, הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומה. אם תקבל את הצעתנו, הזמנתך תתקבל. אם החלטת לסרב, תקבל את כספך חזרה ותבוטל העסקה ביננו.
 על מנת לקבל את המוצרים שלנו חייבים להיות זמינים בטלפון מיום ההזמנה, כאשר חברת השליחויות ינסה להשיג אותכם לקבלת המוצר, באם לא, יתכן עיכוב המוצר.
הזמנות שהתקבל ושנעשתה החל מ 14:00 והלאה, ישלח יום למחרת,ו 2 ימים אלו לא נחשבים כימי הספקה. 
הזמנות שנעשו בימי חג ושישי ,שבת, יבוצעו ביום העבודה , (חול המועד או יום ראשון) וספירת הימים הינו החל מהיום שאחרי ביצוע ההזמנה. ( 3 ימי עסקים או לישובים לא מרכזיים עד שבוע)
לא נקבל הזמנה ולא נבצעו ללא טלפון מאומת ומענה אנושי. (על מנת למנוע קבלת המוצר שלא בזמן).
הזמנה אשר לקוח לא יבחר צבע למוצר מתוך תיבת הבחירות לצבע, או ירשום בהערה, ישלח ללקוח הצבע שבתמונה הראשית למוצר שנקנה ובחר.
יש הזמנות שנשלחות לפי זמינות במלאי מ 2 מקומות עיקריים - שמוטקין 19 ראשון לציון - עד 5 ימי עסקים | נציגות כאמל מאונטין העולמי ארה"ב | גרמניה | סין | עד 15 ימי עסקים שנשלח באקספרסס לנקודת חלוקה.

3.מידות מוצרים
ייתכן סטיה עד 5-10% אינץ או ס"מ בין מה שרשום בעמודי מוצר לבין מה שמקבלים בפועל (משתדלים כמה שיותר להציג את המידות המדוייקות אך זה לא בשליטתינו במפעלים שמייצרים שוב אותו מוצרים עם סטיות קלות בזמן ייצור)
מידות קייסים למחשבים ניידים וטאבלטים והתאמתם:
11" מתאים למסכי 9 אינץ ומעלה ועד 11.4"
12" מתאים למסכי 11.4" ומעלה עד 12.5"
13" מתאים למסכי 12.6" ועד 14"
15" מתאים למסכי 14" ועד 15"
15.6" מתאים למסכי 15.6"
16" מתאים למסכי 15.6" ועד 16.2"
3 - אופן ביצוע הזמנה לאחר שביצעת את ההזמנה תקבל הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך. לתשומת לבך: אישור זה אינו מחייב את האתר לספק את המוצרים שהזמנת והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת. רק לאחר שהנהלת האתר תסיים לבדוק את פרטי כרטיס האשראי שלך ויתקבל אישור מחברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תיחשב הזמנתך כברת ביצוע ויתחילו כל תהליכי אספקת המוצרים שהזמנת. למען הסר ספק: הזמנת מוצר באתר בלבד ללא מסירת פרטי האשראי לא תיחשב כרכישה אלא כהזמנה בלבד! והאתר יהיה פטור מהתחייבות לאספקת הסחורה. התמונות באתר להמחשב בלבד וייתכנו שינויים קלים בית תמונה ומציאות בגלל עיצוב. אם יחול שיבוש ו/או טעות בתיאור המוצר ו/או השירות, בתמונתם, תיאורם, מחירם או בכל פרט אחר, רשאית כאמל מאונטין לבטל את רכישתך ואתה לא תחויב בכל תשלום בגין ההזמנה שבוטלה. אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא נסה למלא פרטים מדויקים ועדכניים. . 4 - אמצעי התשלום באפשרותך לשלם באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על-ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין. את מספר כרטיסך ופרטיו תידרש להזין במקום המיועד לכך. שליחת המוצרים תתבצע רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על תקינות העסקה. החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן בטכנולוגיית SSL, עם זאת במקרים שאינם בשליטתה ו/או הנובעים מכח עליון, החברה לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם ללקוח ו/או למי מטעמו אם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה. יש אפשרות לשלם גם באמצעות PAYPAL .בשימוש באמצעי תשלום זה לא ניתן לבצע לחלק את הקניה לתשלומים. קיים גם אפשרות תשלום אשראי בטלפון ע"י נציג, בטלפון 03-5166336 לאחר ביצוע ההזמנה יחזור אליך נציג מטעם האתר בטלפון או דרך האימייל לאישור ביצוע ההזמנה והתשלום. בנוסף, ניתן לשלם במזומן ע"י הגעה לחנות כאמל מאונטין בנחלת בנימין 70 תל אביב, זאת לאחר תיאום מראש באמצעות הטלפון אודות המוצר והימצאותו במלאי. 5 - אחריות אחריות בגין מוצרים1. תעודת האחריות היא לתקופה האמורה ע"פ המוצר הנרכש, מתאריך הקניה למשך 12 חודשים * יכול להשתנות ממוצר למוצר בעמוד מוצר. 2. אנו מתחייבים למתן שירותי תיקונים והחלפה ללא תשלום, לכל חלק אשר יראה לנו פגום ואשר לפי שיקול דעתנו הבלעדי, נפגם בתנאי שימוש נכונים בהתאם למוצר. 3. אחריות זו אינה מכסה נזק שנגרם כתוצאה מנפילה, כוח עליון, רשלנות, בלאי, ונזק שנגרם ע"י חברות התעופה למיניהם. 4. אחריות זו אינה מקנה זכויות או דרישות אשר אינן כלולות בכתב אחריות זה. 5. אחריות זו אינה מכסה כל נזק שנגרם כתוצאה מתחזוק לקוי.
6. כאמל מאונטין לא אחריות על נזק של אביזרים כגון מחשבים ניידים או כל אביזר אחר ששומש על ידי הלקוח ונפגם.בתוך אחד התיקים או המזוודות שנקנו. 7. אחריות זו אינה מכסה קרעים או שברים לאחר שימוש.
8. שירות ותיקונים תינתן אך ורק בנחלת בנימין 70 ת"א.
9.זמני התיקונים נעים בין יום ל 20 ימי עסקים. (לצערנו זה תלוי במתקנים ולא בנו)


6. מוצרים עם עמידות למים:
המוצרים אינם אטומים למים או גשם ב 100%.
יש מוצרים שהבד שלהם דוחה נוזלים ועמידים.

כשמסתובבים עם אחד ממוצרינו בגשם קחו בחשבון את כמות הזמן שאתם נמצאים תחת זמן מוגבל שמים יחלחל לתוך אחד הריצרצים של התיק\מזוודה וכך יכול להכנס מים לתיק.
בשום צורה לא להכניס תיק או מזוודה לשלולית או מים עמוקים.
אין אחריות בכל אופן על רכוש שנפגע כתוצאה ממים.



 7.
נוסעים שמזוודתם ניזוקה ע"י חברת התעופה צריכים לדעת ש.... 
איחור ו/או נזק למטען (בהתאם לסעיף 18 לאמנת ורשה):
גם כאן העיקרון המנחה הוא כי המוביל ישא באחריות לנזק שנגרם במקרה של השמדה, אובדן או היזק של כבודה רשומה או טובין, אם המקרה שגרם לנזק אירע תוך כדי ההובלה האווירית.
ההובלה האווירית, כמשמעותה בפסקה הקודמת, כוללת את תקופת הזמן שבה מצויים הכבודה או הטובין בהשגחתו של המוביל אם בשדה התעופה, אם בתוך כלי טיס ואם- במקרה של נחיתה מחוץ לשדה תעופה – בכל מקום שהוא.
תקופת ההובלה בדרך האוויר אינה מקיפה כל הובלה ביבשה, בים או בנהר שבוצעה מחוץ לשדה תעופה. ואולם, אם נתקיימה אותה תובלה תוך כדי מילוי חוזה הובלה אווירית, לצורך טעינה, מסירה או העברה מכלי טיס לכלי טיס, מניחים שכל נזק הוא תוצאה ממקרה שאירע תוך כדי ההובלה האווירית, כל עוד לא הוכח ההפך.
כדי שניתן יהיה לדרוש פיצוי בגין נזק שנגרם למטען/כבודה (תיקים ומזוודות) קיימת חובת ידוע מידי בכתב(בהתאם לסעיף 26 לאמנת ורשה):
(1) קבלת הכבודה או הטובין ללא מחאה על ידי הנשגר משמשת חזקה לכך כי הטובין נמסרו במצב טוב ובהתאם למסמך ההובלה, כל עוד לא הוכח ההפך.
(2) במקרה היזק, על הנשגר למחות בפני המוביל מיד עם גילוי ההיזק, ולכל המאוחר תוך שלושה ימים מיום קבלת הכבודה, ותוך שבעה ימים מיום קבלת הטובין, במקרה איחור, תוגש המחאה לכל המאוחר תוך ארבעה עשר יום מהתאריך בו הועמדו הכבודה או הטובין לרשותו.
(3) כל מחאה תיעשה בצורת הסתייגות רשומה על גבי מסמך ההובלה או בהודעה אחרת בכתב שתישלח תוך הזמן הנקוב לצורך מחאה כזו.
(4) לא הוגשה מחאה תוך הזמנים הנקובים לעיל, לא תישמע כל תביעה נגד המוביל אלא אם הייתה רמאות מצדו.
כמו כן, המלצתנו היא למלא דו"ח נזק עוד בשדה התעופה (בדלפק המיועד לכך – DELAYED BAGGAGE INFORMATION AND CLAIM OFFICE ) ובו לפרט ככל הניתן את הנזק שנגרם.
התיישנות:לרוב, בחלוף שנתיים מהגעת כלי הטייס ליעדו לא ניתן יהיה עוד להגיש תביעה בגין עילות אלה (בהתאם לסעיף 29 לאמנת ורשה).
המשך
הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.
 
 
8 - המשלוחים שלנו ומחירם - ומועד אספקה
GETT - משלוח מיידי עד שעה, רק למזמינים מת"א או רמת גן.

מזוודות ותיקים:
משלוחים עד בית הלקוח: (1-3 ימי עסקים): ( 50 ש"ח - מזוודות \ 35 ש"ח - תיקים )

40 ש"ח תיקים קטנים - HFD

20 ש"ח EPOST

משלוחים *חינם מעל 299 ש"ח *(בהחזרה או החלפה של מוצר ישנו ניכוי של סכום המשלוח שעולה לחברה בפועל)

זמני האספקה להם אנו מתחייבים הם עד 3 ימי עסקים לרבות מושבים/קיבוצים/מקומות שהם לא ערים מרכזיים בישראל, ממועד אישור העסקה ע"י חברת האשראי,קבלת המוצר מהמחסן והיציאה שלו אל מול כץ משלוחים שאיתם אנו עובדים. חישוב מועדי האספקה יהיה על-פי ימי עסקים, דהיינו ימים א'-ה', למעט ימי שישי, ערבי חגים ומועדים, שבת וימי חגים ומועדים. יחד עם זאת, כאמל מאונטין עושה כמיטב יכולתה להקדים את זמן האספקה. האתר לא יהיה אחראי לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים: .1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום ונזקי טבע. 2. שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים. 3. כל סיבה שאינה בשליטת החברה ואי זמינות בטלפון מצד הלקוח שיגרר בזה עוד ימי הגעה למוצר. 4.באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח . 5. עיכוב של עד 3 ימי עסקים נוספים יגרר למי שמבקש לשנות כתובת מכתובת המקור שהוכנס בהזמנה המקורית.
6. יום עסקים נכלל כ יום לאחר ביצוע ההזמנה ואחרי שהועבר לחב' השליחויות, ללא ימי שישי ושבת - (למי שביצע הזמנה בשישי שבת יום שני נחשב כיום העסקים הראשון, יום לאחר שהועבר לחב' השליחויות.)
9 - מחירים ותשלומים חיובך יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו תמסור באתר או לנציג המכירה הטלפוני, במחיר שמופיע בסמוך למוצרים שהזמנת. המחיר הכתוב בדף המוצר כולל את המשלוח בחינם למעט משלוח GETT תל אביב ורמת גן (45 ש"ח) ואינו כולל הוצאות משלוח בגין ביטול או החזר מוצר (70 ש"ח לכל הארץ). כאמל מאונטין רשאית לשנות את מחירי המוצרים ואת דמי הטיפול והמשלוח מעת לעת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שיתפרסם באתר בעת שתשלים את תהליך ההזמנה. כל המחירים שמופיעים באתר כוללים מע"מ. ***במחסן שלנו שמוטקין 19 ראשון לציון , הקניה היא למוצרים תצוגה בלבד ללא החזרים! 10 - תנאי ביטול עסקה/החזר כספי/ החלפה למוצרים: א) ביטול עסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה לפי המאוחר מבינהם, מבלבד מוצרים שנקנו במחסן בשמוטקין 19 ראושן לציון בממחירי מבצע! ב) הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר. מענה יתקבל בשעות בעבודה של הפניות בין 12:00 ועד 17:00
ג) הזמנות שנעשו ונשלחו ניתן לבטל רק אחרי הוחזר אלינו המוצר לשמוטקין 19 ראושן לציון, למעט החזרות של מוצרים מוחלפים.
ד) החזר כספי למשלמים ב PAYPAL יחזור לחשבון PAYPAL המקורי ולא לכרטיס אשראי.
ה) החזר כספי למבקשי החזרה ע"י שליח יקוזז דמי המשלוח בסך 50 ש"ח + דמי הביטול.
ו) החלפת מוצר ניתנת בחינם ע"י שליח שסכום הקניה עולה על 299 ש"ח פעם אחת, למוצר המחליף אשר מחירו נמוך מסכום הקניה, לא יהיה רשאי לקבל החזר כספי אלה זיכוי לקניה בחנות\אתר כאמל מאונטין. מוצרים שיש עליהם מבצע לזמן מוגבל לא ישתתפו בשליח חינם. ז) כספו של הלקוח יושב לו תוך 14 יום מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% (חוק) + 3% (דמי סליקת ביטול אשראי באם שולם דרכו) או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם ו פחות משלוח 50 ש"ח(מזוודות שהוחזרו לכל סוג הזמנה של משלוח בהזמנה) לכל כיוון של משלוח הלוך או חזור או 35 ש"ח (תיקים שהוחזרו לכל סוג של משלוח בהזמנה) לכל כיוון של משלוח הלוך או חזור. ח) המוצר יוחזר באריזתו המקורית. *להחזרת מזוודה/ות, גובה משלוח יתכן וישתנה בהתאם לגודל עד 50 ש"ח.(משלוחים EPOST עלות 20 ש"ח)
ט) הזמנות שנעשו באמצאות שוברי BUYME (ביימי) לא ניתן לבצע החזר כספי או לשובר - תינתן האפשרות להחליף למוצר אחר ללא הגבלת זמן (באותה עלות) בתנאי שהמוצר הוחזר אלינו לאחר 30 ימים מרגע קבלתו. י) בעת ביטול עסקה עקב פגם, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יוחזר לו תוך 14 יום מהודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון כאמל מאונטין. . לכאמל מאונטין הזכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
יא) לא יהיה אפשרות להחזר כספי למוצר שהוחלף למוצר אחר.
יב) החזר כספי ינתן פחות משלוח הלוך (גם למשלוחים בחינם בסך 50 ש"ח). כאמל מאונטין תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב. סייגים לזכות הביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
לא ניתן לבטל לקבל זיכוי מלא לאחר איסוף המוצר ע"י חב' השליחויות.
יג) אנו רשאים לבטל כל הזמנה אשר נבעה כתוצאה מתקלה ו/או באג ו/או כשל טכני כזה או אחר.
יד) אנו רשאי לבטל כל הזמנה אשר נבעה מחוסר במלאי שעדיין לא ירד מהאתר כתוצאה מביקוש רב.
יה) כששולחים מוצר חזרה דרך דואר, חובה לציין מס מעקב למייל support@camelmountain.co.il לאחר שליחתו. 11 - המחויבות שלנו להגנת הפרטיות הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האפשרויות העומדות בפניך בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר. כדי לוודא מודעות המבקרים באתר, מופיע מידע זה הן בדף הבית של האתר והן בכל נקודה שבה נדרשים פרטי מידע אישיים. מה אנו עושים עם המידע במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנה של מוצר או שירות, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל חיוב הצרכן, הוצאת קבלה וכו'). המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה (כגון לחברת האשראי). מידע הנמסר אודות אדם אחר לצורך משלוח מתנה משמש למטרה זו בלבד במקרה ששלחת לנו דוא"ל נשתמש בכתובת הדוא"ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא"ל חוזר ויחד עם ההזמנה אם אישרתם לנו לשלוח לכם הטבות מיוחדות ומבצעים חדשים גם תקבלו מאיתנו, אלה עם לא הסכמתם, ואו, הסרתם את עצמכם מהרשימה והניוז לטר שלנו, וכמוכן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר. אם אתה מעוניין לקבל מידע נוסף אתה מוזמן לידע אותנו בדבר רצונך זה ונפעל בהתאם. בכל מקרה לא נעשה שימוש בפרטים שלך לצורך זה אלא אם ביקשת זאת מפורשות. במידע לא מזהה, כלומר מידע שאינו יכול להיות מיוחס לאדם מסוים, אנו עושים שימוש כדי לשפר את האתר שלנו ולעדכן את ההתנהלות המסחרית שלנו ואת שירותינו, כשמידע לא שמי זה מועבר גם לגורמים אחרים, בהם המפרסמים אצלנו. לדוגמא: מספר המבקרים באתר, מספר הנשים הנרשמות לשאלון מסוים באתר, וכו', אך לא כל פרט מידע המזהה אישית את המבקר באתר, כמובן שאיננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, בין אם זה כרטיס אשראי או מספר חשבון בנק, אלא לביצוע התשלום, ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה. המחויבות שלנו לאבטחת מידע אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו. אנו שומרים על המידע מעודכן ומוודאים שימוש נכון בנתונים. יישמנו הליכים פיזיים, טכנולוגיים ואלקטרוניים כדי לאבטח את המידע שאנו אוספים באתר.
12 - תקנון מתנות למוצרים:
מותרת הקבלה של מתנה לכל הזמנה אחת בלבד. לכל שם לקוח או כתובת שיהיו דומים ינתן מתנה אחת. מעל מוצר אחד בהזמנה יתקבל מתנה אחת בלבד מבין הבחירת המתנות. 12 - אחר פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, ייעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבתי המשפט המוסמכים בכל אחת מערי המחוז של בתי המשפט: תל-אביב - יפו, מרכז, חיפה, נצרת, באר שבע וירושלים. התקנון עודכן לאחרונה בתאריך 18/12/2015 וניתן לשינוי בכל עת ע"י כאמל מאונטין על פי שיקול דעתה הבלעדי ובלבד שלא יפגע השינוי כאמור בזכויות לקוחות אשר ביצעו רכישות עד לאותו מועד. נוסח התקנון כפי שהוא מפורסם באתר הינו הנוסח הקובע בכל עת. *הנחת קניה שניה מורשת רק למוצר אחד בלבד מהגעלת קניות. 14 - יצירת קשר איתנו הזמות מוצרים: טלפון וואטסאפ 055-9886383

שירות לקוחות - 12:00 עד 17:00 (במייל):
מייל- support@camelmountain.co.il

או
דרך לשונית 'צור קשר' באתר האינטרנט שעות פעילות חנות: ימים א'-ה': 10:00-17:30