כאשר אנחנו טסים לחו"ל או לכל מקום בארץ ובעולם, אנו רוצים שיהיה לנו נוח ונעים. מלבד זאת, חשוב לשים דגש על יעילות באריזה ובהתנהלות בטיסה ובשהות בחו"ל. לכן חשוב להצטייד בסט מזוודות טוב. אז מה הכדאיות והנוחות של סט מזוודות? וכיצד אורזים בצורה טובה? התשובות בהמשך.

מדוע כדאי להצטייד בסט מזוודות איכותי?

סט מזוודות טוב בעל שלוש מזוודות בגדלים שונים הוא סט מעולה המאפשר קומבינציה של מזוודות שכל אחת מיועדת לצורך אחר.

סט מזוודות

מזוודה גדולה – המזוודה הגדולה היא המזוודה העיקרית בה ניתן לאכסן את כלל הבגדים שנרצה לקחת אתנו.

מזוודה בינונית – במזוודה הבינונית ניתן לשים מגוון אביזרים שאנו לוקחים אתנו. בין האביזרים: נעליים, גרביים, כלי רחצה, מוצרי שיער, קרמים או בשמים ושאר מוצרים שאינם בגדים.

מזוודה קטנה – המזוודה הקטנה מיועדת לעלייה למטוס. במזוודה חשוב לארוז מסמכים חשובים, ארנק, דרכון, ספר, חטיף, וכל מה שתרצו להעלות עמכם למטוס.

כיצד אורזים נכון?

כאשר אנו נוסעים לחו"ל אנו רוצים ליהנות ממלתחה ואביזרים רבים ככל שניתן, מבלי להכביד על המזוודה. לכן חשוב לדעת לארוז נכון.

אריזת מזוודה גדולה – את החולצות יש לקפל ולגלגל ולהניח אותן אחת בצמוד לשנייה ככל שניתן. בצורה זאת תוכלו לחסוך במקום וגם לשמור על החולצות ישרות. מכנסים יש לקפל לשלוש ולהניח אחד על השני. גרביים יש לגלגל ולהכין מהם כדורים קטנים ככל שניתן. אם יש לכם אביזרים שבירים כמו בשמים, מי קולון או קרמים, מוטב להכניס אותם לגרביים ולשלב את הגרביים בתוך שאר הביגוד.

אריזת מזוודה בינונית – במזוודה הבינונית יש לארוז כל מה שאינו נחשב ביגוד רך. את הנעליים חשוב לשים בשקית ולקשור לפני האריזה, ואת מוצרי השיער והקוסמטיקה יש לעטוף במגבת על מנת שלא ייזלו.

אריזת מזוודה קטנה – במזוודה הקטנה חשוב שיהיו כמה שפחות פריטים וזאת על מנת שתוכלו לעלות עמה למטוס וגם לשלוף בקלות כל מסמך שתזדקקו לו. שמרו על הדרכון במקום נגיש ודאגו לשמור על המזוודה סגורה בכל עת.

סט מזוודות – לנסוע בסטייל

סט המזוודות של חברתנו הינו סט אלגנטי במיוחד שמאפשר לכם לנסוע בסטייל ובנוחות. התאימות של המזוודות מסייע לכם לקבל את המזוודות בקלות ולמצוא אותן בקלות, וגם ליהנות ממראה מכובד ונעים בעת העלייה למטוס. הסטים איכותיים במיוחד ובעלי תאים מודולאריים פנימיים לאריזה נוחה ויעילה יותר.