ציוד חובה שנוסעים - מטיילים עם תינוק

 

קיבלתם החלטה לצאת לטיול משפחתי עם הילדים וכמובן שהתינוק/ת חדש/ה שרק הצטרפ/ה למשפחה הוא או היא חלק בלתי נפרד מהחבילה. אז נכון שיש הבדל בין לצאת לטיול בארץ לבין לחופשה משפחתית בחו״ל ויש לעשות סינונים כאלה ואחרים בכדי שלא ״לסחוב את כל הבית על הגב״ ובכל זאת יש כמה דברים שאסור לשכוח. בחרנו להציג בפניכם ציוד חובה כשנוסעים ומטיילים עם תינוק…

 

אז מה לוקחים?

בין אם התכנון שלנו לצאת לחופשה במלון סגור או קלאב סטייל ״הכל כלול״ ובין אם אנו נוסעים לעיר ומתכוונים לשוטט בין מקומות תירותיים ופארקים לילדים, עלינו להצטייד במנשא ועגלה שיסייעו לנו לשנע את התינוק ממקום למקום בקלות ובמינימום סחיבות.

 

בנוסף, במידה ואנו מתכוונים להשכיר רכב יש לוודא מול חברת ההשכרה לגבי כיסא בטיחות לתינוק. מוצרים כמו חיתולים, חיתולי בד, מגבונים בכמות מספקת, צעצועים, ספרים, מוצצים, בקבוקים ותרופות (טיפות אוזניים, אקמולי, נרות)  הם מוצרים שנחשבים ל- MUST. כדאי גם להצטייד בקרם הגנה לתינוקות, סבון ושאר מוצרי טואלטיקה כמו מנקי אוזניים, תכשיר דוחה יתושים ופלסטרים כדי להימנע ממצב של חיפוש אחר פארם כזה או אחר באמצע החופשה. במידת הצורך יש לקחת בחשבון תחליפי חלב, סינרים, תרמוס ומשאבת חלב. אם התינוק כבר אוכל, שווה להצטייד בכפית וכלי אוכל. בגדים לפי העונה בשונה, מוסיקה ושאר הרגלים של התינוק כמו למשל שמיכי או בובה אליה הוא רגיל חשובים מאוד!.

 

ואיפה שמים חלק גדול מהציוד ? תיקי עגלה לתינוקות!

תיק לעגלה נחשב למוצר חובה עבור כל אמא ואבא טריים. התיק מאפשר לאחסן בצורה מיטבית את מרבית המוצרים והאביזרים אותם אנו סוחבים ביומיום ולכן כדאי לקחת אותו איתנו גם לטיולים. באתר תוכלו לבחור תיק עגלה מדהים לתינוקות – ורוד או תכול. בחרנו בחברת כאמל מאונטין שמייצרת תיקים איכותיים, עמידים, חזקים ויפהפיים להורים הטריים.

מה מאפיין את תיקי העגלה שלנו?

  1. בד איכותי
  2. ביטנה מרופדת המבודדת חום וגם קור
  3. המון תאים שמאפשרים אחסון נוח במיוחד
  4. מידנית ששומרת את הבקבוק חם או קר ומתחברת באופן ישיר לתיק
  5. ארנק קטן
  6. משטח החתלה מתגלגל וחסכוני במקום
  7. תאים חיצוניים רבים
  8. ניתן לבחור איך להניח את התיק על הגב או על הצד
  9. כל חלקי התיק ניתנים לחיבור לעגלה עם קליפסים מיוחדים
  10. אחריות מלאה לשנה

 

בנוסף, התיק שלנו מגיע גם עם משטח החתלה נייד, כך שאתם יכולים לחתל את התינוק ברגע בכל מקום בו אתם נמצאים. קל מאוד לסגור ולפתוח את התיק ולארגן את האחסון בצורה קלה וידידותית למשתמש כך שלא תצטרכו לחפש כל דבר זמן רב.

 

לסיכום, לפני שאתם יוצאים מהבית, כדאי לוודא שלא שכחתם שום דבר ושאתם מוכנים לצאת לדרך.